image
Πολιτικη Ποιoτητας
Πολιτικη Ποιoτητας

Quality management system manual according to ISO 9001:2015 and ISO 27001:2013

Η καινοτομία, η λειτουργικότητα, η φιλικότητα και η ποιότητα είναι οι αρχές πάνω στις οποίες ιδρύθηκε και αναπτύχθηκε η LEAP, έχοντας από την πρώτη στιγμή ως στόχο την παροχή νέων και εξατομικευμένων εφαρμογών λογισμικού με γνώμονα την πελατοκεντρικότητα και την ευχρηστία.

Αποστολή της εταιρείας είναι η διάθεση στον πελάτη εφαρμογών που αντιμετωπίζουν πλήρως και με αξιοπιστία τις απαιτήσεις των επιχειρήσεων, εκμεταλλευόμενες τα σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία έχοντας ως βασικό στόχο την ευχρηστία και την αποδοτικότητα για το μέσο χρήστη.

Στόχος της εταιρείας είναι:

  • Η διάθεση στην παγκόσμια αγορά περισσότερων νέων και πρωτοποριακών υπηρεσιών λογισμικού.
  • Η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των προϊόντων μας στο ευρύ αγοραστικό κοινό.
  • Η ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών σε όλη τη διάρκεια της συνεργασίας.
  • Η προσήλωση σε πελατοκεντρικούς στόχους.
  • Η συνεχής βελτίωση προς όφελος τόσο της LEAP όσο και των άμεσων και έμμεσων πελατών μας.
  • Η παροχή άριστου εργασιακού περιβάλλοντος η ουσιαστική μέριμνα προς τους εργαζομένους που να επιτρέπει τη διαρκή ανάπτυξή τους και την βελτίωση ποιότητας ζωής τους και των οικογενειών τους.
  • Τον εθελοντισμό και την οικονομική ενίσχυση δομών και φορέων που προστατεύουν ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.

Προκειμένου να επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι η Διοίκηση της εταιρείας και οι εργαζόμενοι δεσμεύονται:

  • Στην παροχή λύσεων πληροφορικής υψηλής ποιότητας μέσω της συστηματικής επιλογής αξιόπιστων συνεργατών και προμηθευτών καθώς και του συνεχούς ελέγχου αυτών.
  • Στη συνεχή παρακολούθηση των επιστημονικών και τεχνολογικών εξελίξεων.
  • Στη συνεχή εκπαίδευση και κατάρτιση του προσωπικού.
  • Στη συνεχή παρακολούθηση του νομικού και κανονιστικού πλαισίου και κάλυψη κάθε απαίτησης που προκύπτει από αυτό, στις εφαρμογές και την τεχνική υποστήριξη τους.
  • Στην τήρηση των απαιτήσεων και των διαδικασιών του Συστήματος.
  • Στον καθορισμό ενός πλαισίου δεικτών και την ανασκόπηση αυτών ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
  • Στη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος